עוד אסון: הרוג ישראלי בתאונה קשה בדרום קוריאה

    שלמה ריזל No Comments on עוד אסון: הרוג ישראלי בתאונה קשה בדרום קוריאה

    אוטובוס עם כ-33 מטיילים ישראלים התהפך בתאונת דרכים בדרום קוריאה. באירוע עשרה פצועים באורח בינוני עד קשה שמטופלים במקום לצד הרוגה אחת. השגריר, הקונסול ושליח חב"ד בדרכם לזירה לטיפול בנפגעים ובני משפחותיהם

    צילום: באדיבות משרד החוץ
    13:12
    02.05.24
    צבי טסלר No Comments on הגל נמשך: גם שטראוס מודיעה על העלאת מחירים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עשרה ישראלים פצועים באורח בינוני עד קשה בתאונת דרכים בדרום קוריאה. כ-33 מטיילים ישראלים היו באוטובוס במסגרת טיול מאורגן במחוז צ׳ונג צ׳אנג צפון בדרום קוריאה. מדיווחים שהתקבלו מהזירה עולה כי האוטובוס נקלע לתאונת דרכים והתהפך, וכי הפצועים מטופלים במקום.

    ממשרד החוץ נמסר כי האירוע מטופל בידי המחלקה לישראלים בחו״ל, באגף הקונסולרי במשרד החוץ בירושלים ושגרירות ישראל בדרום קוריאה. כמו כן נמסר כי גם השגריר וגם הקונסול הישראלים נמצאים בדרכם למקום התאונה ולבתי החולים אליהם פונו הפצועים, ועומדים בקשר עם הרשויות המקומיות המטפלות באירוע.  שליח חב"ד בדרום קוריאה הרב אשר ליצמן, נמצא גם הוא בדרכו לזירת התאונה.

    שר החוץ, אלי כהן שוחח לפני דקות אחדות עם שגריר ישראל בקוריאה הדרומית, עקיבא תור. שר החוץ כהן הנחה שמשרד החוץ יעמוד לרשות האזרחים הישראלים שנפצעו בתאונה ובני משפחותיהם עד לשובם במהרה לארץ. השר כהן הודה לצוות השגרירות על פעולתם המהירה והגעתם לאזור התאונה לביקור הפצועים הישראלים.
    שר החוץ העביר דרך השגריר איחולי החלמה מהירה לפצועים וביקש להעביר דרכו את הערכתנו לצוותי החירום והרפואה של קוריאה הדרומית על הטיפול באזרחים הישראלים.

    השגריר עקיבא תור עדכן את שר החוץ בפרטים הידועים על תאונת הדרכים בה היה מעורב אוטובוס עם מטיילים ישראלים. על פי שירותי הרפואה בקוריאה, ישנו הרוג ישראלי אחד בתאונה, 2 פצועים קשה מאוד, חמישה פצועים קשה ו-24 פצועים קל. הנפגעים הישראלים מאושפזים ב-4 בתי חולים באזור התאונה. שגריר ישראל וקונסול ישראל בקוריאה מבקרים בשעות אלה את כל הנפגעים הישראלים בתאונה.



    0 תגובות